דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה הופך מנעולן למקצועי או מומלץ בהשוואה למתחרים 

מאת    [ 15/11/2013 ]

מילים במאמר: 796   [ נצפה 1998 פעמים ]

בימינו קיימים נותני שירות רבים בכל איזור ובכל תחום. מספיק שתרשמו בגוגל "מנעולן בבאר שבע" או מנעולן מומלץ בעומר" יופיעו לכם עשרות תוצאות של מנעולנים בטענה שהם: מקצועיים, אמינים, מהירים וזולים, ותיקים, מוסמכים, והרשימה לא נגמרת. אז מה עושים במקרה כזה, איך בדיוק ניתן לבחור מנעולן אמין, שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.. התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית מאחר ואין אנו מכירים את נותן השרות באופן אישי ומדובר בהזמנתו דרך האינטרנט. למרות זאת, ישנם מספר דגשים שיש לשים עליהם את הדעת!

מנעולן בחירום ? האם אתם מחפשים מנעולן במקרה חירום? אל תכנסו לפאניקה, זה קורה לכולם אחת לפחות פעם או פעמיים שננעלים מחוץ לרכב או לבית או מאבדים את סט המפתחות היחיד שהיה לכם. העובדה שננעלתם בחוץ, או ריב עם בן הזוג גרם לכם לרצות לשנות את המפתח של הבית, לא מחייבת שתתקשרו בלחץ אטומי, תזמינו במיידי את הראשון שעונה לטלפון מבלי להתקשר לפחות ל2 מנעולנים מהאיזור שלכם.

מציאת מנעולן מומלץ באינטרנט ? כיום הדרך הטובה ביותר למצוא מנעולנים מומלצים במקרי חירום הוא לחפש בסמארטפון או לבקש מחברים שיבדקו באינטרנט. אך יש כמה פרטים קטנים שחשוב לדעת. שלושת המקומות הראשונים בגוגל אלו שטחי פרסום שכל המקרה במחיר מופיע בהם ראשון בשיטת מכרז. במקום הרביעי ואילך (לא במפות) אלא בתוצאות ברגילות של החיפוש בגוגל, תקבלו אתרים של עסקים שבדרך כלל השקיעו כספים על פרסום ושיווק ובדרך כלל אלו יהיו מנעולים אמינים יותר ובעלי עסק "מסודר" יותר ולא איזה חאפר שמישהו עושה בשבילו פרסום ממומן (פרסום ממומן=שלושת המקומות הראשונים). לאחר שנכנסתם לאתר (לא לדפי זהב) קראו וחפשו עסק של מנעולן ספציפי עם השם של העסק ורקע בסיסי עליו, על המיקום שלו ואיזורי השירות שלו כך שתוכלו להיות יותר בטוחים שלא מדובר בפריסה ארצית או חברה שמעבירה הלאה עבודות. קיימים הרבה אתרים שמכילים ריכוז גדול של מנעולנים מומלצים כביכול, אך ברוב במקרים הם אינם מכירים אותם ופשוט מקבלים עמלה כלשהיא על העברת העבודות.

מנעולן ומחירים ? אם לא מדובר במקרה חירום ואתם נמצאים בביתכם, רשמו בגוגל את איזורכם בצירוף המילים מנעולן ומחירים, לדוגמא: "מנעולן בעומר מחירים", ובצעו סקר שוק על עלויות אפשריות של השירות שאתם צריכים. השירותים הנפוצים שמנעולן מספק הם: החלפת מנעולים, פריצת דלתות, פריצת רכבים, החלפת צילינדרים, חידוש וציפוי דלתות, כספות ושכפול מפתחות לרכבים. בדרך כלל תמצאו אינדקס או אתר של מנעולן שמפרט על המחירים שהוא גובה, כך שתהיה לכם האפשרות לבצע השוואה אל מול הצעת המחיר שקיבלתם מהמנעולן שהתקשרתם אליו. כלל הזהב הוא לשאול מחירים בטלפון, אם נשמע לכם שה"מנעולן המומלץ" כביכול מתחמק או מוסר מחירים באופן חשוד או מעורפל, נתקו מייד את הטלפון ואל תשקלו כלל להעסיק אותו כי הוא בדרך כלל ינצל את חוסר האונים וחוסר הידע שלכם בתחום.

מנעולן מוסמך ותעודת יושר ? זכרו, מנעולן מחליף את המנעולים אצלכם בבית, ונחשף לביתכם וליושבי ביתכם ברוב המקרים. כיום אין תעודת הסמכה רשמית מטעם משרד התעסוקה כדי לעבוד כמנעולן, אך דרושה תעודת יושר כדי לעבוד במקצוע זה. בקשו מהמנעולן שיביא איתו תעודה זו המידה ואתם רוצים להיות רגועים, מנעולן שיסרב או יגיב בביטול לבקשה שלכם אינו אדם שהייתם רוצים שיחליף לכם את המנעולים בבית, או יספק לכם שירותי פריצת בתים ורכבים.
שרותי פריצה בשעות לא שגרתיות ? באופן טבעי, מנעולן שייצא לספק לכם שירות בשעה מאוחרת ומספק שירות מיוחד 24 שעות ביממה, יגבה תוספת על ההגעה בשעה שכזאת. אך אין זה אומר שהוא יכול לעשות ככל העולה על רוחו ולנצל את מצב החירום שנקלעתם אליו. פורץ מנעולן מומלץ ואמין, בדרך כלל יגבה משהו כמו 400-700 שקלים לפריצה והחלפת מנעול בשעת לילה מאוחרת. אל תסכימו לשלם יותר מ700 שקלים אלא אם מדובר במנעול יוקרתי או מנעול לעסק שעלותו גבוהה.

פריצת כספות ? במידה והורישו לכם כספת או ברשותכם כספת ביתית ואתם רוצים לפרוץ אותה עומדות בפניכם 2 אפשרויות. האפשרות הראשונה היא פריצת הכספת באופן שלא תוכלו להשתמש בה, ובדרך כלל זו תהיה האופציה הזולה יותר, והיא מתאימה לכספות זולות או כספות שאין בהן שימוש לאחר הפריצה. האפשרות השנייה היקרה יותר, תעשה בדרך כלל ע"י מנעולן מקצועי יותר, והיא פריצה ללא "שבירת הכספת" או פריצה באופן שיאפשר לשחזר ולהתקין מחדש מנעול דומה לזה שהיה מותקן מלכתחילה.
סוגי המנעולים ? האם אתם לקראת החלפת מנעול ואינכם בטוחים איזה מנעול מומלץ לעסק או איזה מנעול לבחור לבית? מנעולן אמין ומקצועי יעמיד בפניכם מספר אופציות ויפרט על כל אחת מהן כולל מחירים, והיתרונות והחסרונות של כל מנעול ומנעול. מנעולן מוסמך ומקצועי בדרך כלל יציע לכם להתקין מנעול מתוצרת של רב בריח או מולטילוק, אך במידה ואתם רוצים לחסוך בעלויות עליו לאפשר לכם לבחור המנעול תחליפי מתוצרת סינית שעלותו פחותה וגם מספק את הצורך המבוקש.

חזות המנעולן ? מנעולן בדרך כלל אינו מתלכלך באופן קיצוני בעבודתו בהשוואה לאינסטלטור או שיפוצניק, ולכן אם הגיע אליכם מנעולן מרושל, מלוכלך, לא מנומס ונראה חשוד, אתם יכולים לאמר לו בנימוס שמישהו

לסיכום ? אם אתם עומדים להזמין מנעולן ומחפשים פורץ מנעולים מומלץ שיספק לכם שירות אדיב, מהיר ומקצועי ובמחירים תחרותיים, האזרו בסבלנות והקשיבו טוב לאדם שמעבר לקו הטלפון, שאלו שאלות ובררו על המחירים האופציות האפשרויות. מנעולן מומלץ ואמין בדרך כלל יהיה סבלני גם בטלפון ויתן לכם תשובה מפורטת לכל שאלה שתעלו בפניו.

תודה שקראתם את המאמר שלנו, אתם מוזמנים לקרוא מאמרים נוספים שכתבנו בנושאים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב